Vrácení zboží - reklamace

Na všechny výrobky dáváme ze zákona 2 roky záruku. Poskytujeme doživotní servis zdarma pouze za úhradu náhradních dílů a poštovného.


Výměna, reklamace zboží

V případě reklamace si pro zboží pošleme sběrnou službu. V případě vrácení/výměny zboží nám zašlete balík přepravní službou GLS na adresu Fencl rybářské potřeby s.r.o.
Průmyslová 763, Stod, 333 01, ČR. Balík nesmí být zaslaný na dobírku, nemohli bychom ho přijmout. Pošlete ho doporučeně, ať máte doklad o tom, že jste ho zaslali. 

Nutno zaslat do 14 dnů od doručení. Úhrada poštovného dle domluvy. 

Zboží je nutné vždy vrátit nepožkozené a v původním obalu.
 

 Zboží poškozené přepravou

V případě, že zboží bylo poškozeno viditelně přepravou, doporučujeme balík odmítnout. Pokud zjistíte poškození zboží vlivem přepravy později, je nutné nás kontaktovat do 24 hodin, abychom mohli zadat reklamaci u dopravce.

 

Na všechny výrobky dáváme ze zákona 2 roky záruku. Poskytujeme doživotní servis zdarma pouze za úhradu náhradních dílů a poštovného.

V případě dotazů se můžete na nás obrátit:

e-mail: info@fenclrybarskepotreby.cz
tel: +420 602 834 081

 

Design šablony vytvořil Shoptetak.cz & Tomáš Hlad.